اسرار ارگاسم در زنان

۱۴۰۰/۷/۱۲

ارگاسم در زنان چیست؟ انواع آن چیست؟ چگونه یک زن می تواند به ارگاسم برسد؟

آشنایی با ارگاسم زنانه

ارگاسم در یک زن نه تنها یک فرایند فیزیکی یا یک فرایند مربوط به روابط جنسی است ، بلکه مربوط به تجربه حسی و احساسی خود زن است ، بنابراین وقتی هر زنی می خواهد ارگاسم را احساس کند ، باید آرام و مطمئن باشد.

مشخص شده است که ارگاسم زن تنها ناشی از برانگیختگی فیزیولوژیکی نیست ، زیرا برانگیختگی فیزیولوژیکی جزء ثانویه در این فرآیند است ، اما ابتدا در مغز رخ می دهد ، به همین دلیل است که بسیاری از زنان رسیدن به ارگاسم را مشکل می دانند.
چگونه می توان به ارگاسم در زنان دست یافت؟
علیرغم تفکر رایج ، هر زنی می تواند به تنهایی به ارگاسم برسد و او برای این منظور به مرد نیاز ندارد ، زیرا نیازی به دانستن این ندارد که مرد در مورد او چه فکر می کند و در مورد او چه احساسی دارد ، تمام آنچه زن برای رسیدن به ارگاسم نیاز دارد. این است که خود و بدن خود را دوست داشته باشد و همانطور که قبلاً ذکر شد ، او باید آرام باشد تا بتواند از ارگاسم لذت ببرد.

زنانی که فقط برای جلب رضایت شریک زندگی خود مجبور به تظاهر به ارگاسم خود هستند ، بیش از پیش برای خود ناامیدی ایجاد می کنند و لذت بزرگ ذاتی در رابطه جنسی را از دست می دهند .

برای اجتناب از این وضعیت ، زن باید از خود مراقبت کند ، یا با دوست داشتن خود و بدن خود ، یا با گفتن خواسته هایش به شریک زندگی و آنچه دوست دارد، به خود کمک کند.

انواع ارگاسم
در زنان دو نوع ارگاسم وجود دارد:

1. ارگاسم کلیتورال
اولین نوع ارگاسم در زن ، ارگاسم کلیتورال است ، زیرا عملکرد کلیتوریس باعث لذت زن است ، شامل بیش از 80،000 پایانه عصبی است و هنگامی که برانگیخته می شود ، رگ های خونی آن گسترش می یابد ، اندام تناسلی پر از خون می شود. ، و ماهیچه های لگن سفت می شوند ، بنابراین مغز آنچه را که اتفاق می افتد به عنوان برانگیختگی جنسی ترجمه می کند .

ارگاسم کلیتورال از چندین قله تشکیل شده است به طوری که هر زنی آن را متفاوت تجربه می کند ، زیرا هرچه هیجان بیشتر باشد کلیتوریس مرطوب تر می شود ، به طوری که کلیتوریس قرمز و متورم می شود و پایان خوشی به شکل ارگاسم در زن به وجود می آید.

2. حرکت تند و سریع نقطه G
این نقطه عملاً یک توده کوچک از پایانه های عصبی است که در ناحیه ادرار در یک زن قرار دارد.

هیجان در این مرحله را می توان از دو طریق احساس کرد:

دخول .
برانگیختگی را در نقطه خاصی از واژن ایجاد کنید.
نکته عجیب این است که محققان از وجود این نقطه در وهله اول مطمئن نیستند ، اما مشخص است که زنانی هستند که در ناحیه واژن حساسیت بیشتری نسبت به سایر زنان دارند و بنابراین احساس برانگیختگی از این ناحیه را بهتر را دارند.

برای احساس ارگاسم یک زن در نقطه G ، مهم است که او قبل از آن با نوازش کلیتوریس یا پیش بازی متقابل با شریک خود برانگیخته شود.

در لحظه برانگیختگی زن ، نقطه G از مهبل بیرون زده و هنگامی که توسط یک عامل خارجی مانند: آلت تناسلی برانگیخته شود ، زن شروع به ارگاسم می کند.

در اینجا توجه به این نکته ضروری است که گاهی اوقات این احساس باعث می شود که زن تمایل به ادرار کردن داشته باشد و این بسیار طبیعی است ، زیرا این نشان می دهد که به نظر می رسد مرد وظیفه خود را به طور کامل انجام می دهد ، و اگر زن آرام و بی حرکت باشد ، این احساس ادرار به خودی خود به پایان می رسد

اما آنچه اتفاق می افتد این است که وقتی اوج لذت جنسی زن به اوج خود می رسد ، گاهی اوقات مایع شفاف و بی بو را به بیرون انزال می دهد.
..