ویتامین ها برای نعوظ

۱۴۰۰/۷/۱۱ ۵:۰:۱۱

آیا واقعا ویتامین هایی برای نعوظ وجود دارد؟ آیا می توان به طور منظم از این ویتامین ها برای درمان اختلال نعوظ استفاده کرد؟

آیا واقعا ویتامین هایی برای نعوظ وجود دارد؟

بدن انسان باید به اندازه کافی انواع مواد مغذی را دریافت کند تا سلولها و اندامهایش بتوانند عملکردهای معمول خود را به طور کامل انجام دهند ، اما وقتی صحبت از نعوظ و سلامت جنسی مردان می شود ، این چیزی است که شما باید در مورد این واقعیت بدانید. وجود ویتامین برای نعوظ:

مطالعاتی که وجود ویتامین هایی را که ممکن است به درمان اختلال نعوظ کمک کنند ، نشان می دهد کمیاب یا وجود ندارد.
شواهد علمی حاکی از ارتباط بین کاهش سطح برخی از ویتامین ها و اختلال نعوظ مانند: ویتامین D ، ویتامین B9 و ویتامین B3 ، معروف به نیاسین است . از این نظر ، می توان کمبود موجود در بدن را برطرف کرد. تأثیر مثبت بر نعوظ برخی از مردان
طبق گفته اداره غذا و داروی آمریکا (FDA) ، مکمل های غذایی که به عنوان یک درمان موثر برای اختلال نعوظ معرفی می شوند ، حاوی برخی از مواد افزودنی مضر هستند و ممکن است در صورت مصرف بدون مشورت با پزشک ، باعث تداخل منفی با برخی داروها شود.
نمونه هایی از ویتامین ها برای نعوظ
اگرچه فواید آن در درمان مشکلات نعوظ به طور علمی اثبات نشده است ، مصرف کافی آن ممکن است تأثیر مثبتی بر نعوظ داشته باشد ، در اینجا لیستی از برجسته ترین ویتامین هایی که ممکن است در درمان مشکلات نعوظ نقش داشته باشد آورده شده است:
1. ویتامین B3
ویتامین B3 ممکن است تأثیر مثبتی بر سلامت جنسی مردان داشته باشد ، زیرا دانشمندان از طریق یک مطالعه علمی دریافتند که گروهی از مردان مبتلا به کلسترول بالا و مشکلات نعوظ که روزانه به مدت 12 هفته از ویتامین B3 بین 500 تا 1500 میلی گرم ویتامین B3 دریافت کردند ، به کاهش این ویتامین کمک کردند. شدت مشکل نعوظ آنها

در اینجا برخی از منابع طبیعی ویتامین B3 وجود دارد : آووکادو ، بادام زمینی ، قارچ ، برنج قهوه ای ، مرغ و گوشت گاو.

2. ویتامین D
هنگام صحبت در مورد ویتامین ها برای نعوظ ، باید از ویتامین D نام ببریم ، زیرا ویتامین D یکی از انواع ویتامین هایی است که ممکن است با روند نعوظ ارتباط داشته باشد ، به شرح زیر:

یکی بررسی های علمی نشان داد ارتباط سطح پایین ویتامین D و اختلال عملکرد شدید در نعوظ.
یک مطالعه علمی نشان داده است که مردانی که کمبود ویتامین D دارند ممکن است بیش از دیگران دچار اختلال نعوظ شوند.
بنابراین ، ممکن است کمبود ویتامین D در تحریک یا تشدید مشکل اختلال نعوظ نقش داشته باشد ، و دلیل این امر این است که این ویتامین ممکن است به کاهش التهاب ، بهبود جریان خون و تحریک تولید نیتریک اکسید کمک کند. عواملی که ممکن است بر روند نعوظ در مردان تأثیر بگذارد.

اینها برجسته ترین منابع طبیعی ویتامین D هستند: نور خورشید ، ساردین ، زرده تخم مرغ و جگر.

3. ویتامین E
ویتامین E ممکن است در بهبود سلامت جنسی مردان به طور کلی یا سالم نگه داشتن آنها بدون مشکل نقش داشته باشد. در اینجا برخی از مزایای بالقوه ویتامین E برای سلامت جنسی مردان ذکر شده است:

بهبود سلامت اسپرم به طور کلی و افزایش توانایی آنها در حرکت و حرکت موثر ، که ممکن است به افزایش سطح باروری مردان کمک کند.
افزایش و افزایش میل جنسی در مردان.
اینها منابع طبیعی ویتامین E هستند: تخمه آفتابگردان ، روغن هسته انگور ، پسته ، اسفناج و بادام.

4. ویتامین B9
ویتامین B9 یا آنچه به عنوان فولات یا اسید فولیک شناخته می شود ، ممکن است به شرح زیر بر روند نعوظ تأثیر بگذارد:

دانشمندان از طریق یک مطالعه علمی دریافتند که برخی از مردان مبتلا به اختلال نعوظ در همان زمان دچار کمبود ویتامین B9 بودند ، بنابراین ممکن است بین این کمبود ویتامین و اختلال نعوظ ارتباطی وجود داشته باشد.
در یک مطالعه علمی دیگر ، دانشمندان دریافتند که دادن گروهی از مردان با اختلال نعوظ مکمل های ویتامین B9 به کاهش میزان علائم مرتبط با وضعیت آنها کمک می کند.
این خلاصه ای از مهمترین منابع طبیعی ویتامین B9 است: مرکبات ، موز ، حبوبات ، کلم بروکلی ، اسفناج و مارچوبه. 

سایر غذاها برای نعوظ
علاوه بر ویتامین های نعوظ ، برخی مکمل ها و مواد مغذی دیگر ممکن است مزایای نعوظ داشته باشند ، مانند:

روی: ممکن است به تنظیم سطح تستوسترون در بدن کمک کند ، که ممکن است بر اختلال نعوظ تأثیر مثبت بگذارد.
فلاونوئیدها (فلاونوئیدها): ممکن است خوردن غذاهای غنی از بالفلاونیدات احتمال اختلال و عملکرد نعوظ را کاهش دهد.
سایر مواد مغذی طبیعی: مانند: لیکوپن ، نیترات و پروتئین.
برخی مکمل های غذایی و گیاهی: مانند: مکمل جینسینگ ، مکمل L-citrulline و مکمل L-arginine.