دلایل عدم وجود ارگاسم در زنان

۱۴۰۰/۷/۱۲

برخی از زنان از فقدان ارگاسم رنج می برند.در ادامه دلایل عدم وجود ارگاسم در زنان و راه های درمان آنها را با برخی از اقدامات پزشکی بیاموزید.

ارگاسم زن هنگام صمیمیت رخ می دهد و به این معنی است که او به ارگاسم رسیده است و با انقباضات منظم عضلات کف لگن همراه است ، اما گاهی اوقات ارگاسم زن به تاخیر می افتد یا به طور کلی از بین می رود و بنابراین لذت جنسی او کامل نیست.

دلایل عدم وجود ارگاسم در زنان چیست؟ و چگونه درمان می شود؟ در اینجا پاسخ به شرح زیر است:

دلایل عدم وجود ارگاسم در زنان
دلایل متعددی وجود دارد که می تواند منجر به عدم ارگاسم در زنان و عدم دسترسی به ارگاسم شود ، از جمله موارد زیر:
1. سطح استروژن پایین
برخی از زنان در نتیجه اختلالات عملکرد غدد از عدم تعادل هورمونی رنج می برند ، که منجر به کاهش نسبت استروژن در بدن می شود و این بر لذت جنسی تأثیر می گذارد .

2. افزایش سن
افزایش سن منجر به تغییر هورمون ها می شود و بنابراین یکی از دلایل عدم وجود ارگاسم در زنان است و می تواند بر میل جنسی یک زن تأثیر بگذارد.

این معمولاً در دوران یائسگی رخ می دهد ، هنگامی که سطح استروژن کاهش می یابد و جریان خون در ناحیه واژن کاهش می یابد ، بنابراین زن ارگاسم را احساس نمی کند.

3. مصرف برخی داروها
برخی از داروها به کاهش میل جنسی کمک می کنند و از جمله دلایل عدم ارگاسم در زنان هستند ، مانند: آنتی هیستامین ها ، داروهای ضد فشار خون و داروهای ضد افسردگی.

4. عمل های جراحی
اگر زنی در ناحیه تناسلی یا رحم جراحی انجام دهد ، این عمل می تواند بر ارگاسم زنان تأثیر بگذارد ، مانند: هیسترکتومی.

5. ترس از رابطه جنسی
یکی از دلایل بسیار رایج عدم وجود ارگاسم در یک زن احساس ترس و اضطراب زن در مورد رابطه جنسی است.

انواع عدم ارگاسم در زنان
عدم دسترسی به ارگاسم علامت اصلی عدم وجود ارگاسم است و برخی از انواع عدم وجود ارگاسم وجود دارد و آنها به شرح زیر است:

ارگاسم تاخیری: امکان رسیدن به آن اما پس از مدت ها پیش بازی و رابطه جنسی.
عدم وجود ارگاسم: یعنی عدم وجود ارگاسم ، حتی با طولانی بودن پیش بازی و رابطه جنسی.
ارگاسم متوقف شده: حالتی است که در آن زن احساس ارگاسم را پس از آنکه قبلاً آن را احساس کرده بود ، متوقف می کند.
درمان عدم ارگاسم در زنان
پس از شناسایی دلایل عدم وجود ارگاسم در زنان ، ما برخی از اقدامات پزشکی را که به درمان عدم ارگاسم کمک می کند ، از جمله موارد زیر به شما می گوییم:

افزایش استروژن
این در نتیجه مصرف داروهایی است که تولید آن را در بدن تحریک می کند ، زیرا برخی از زنان در صورت پایین بودن سطح استروژن به آنها نیاز دارند.

داروهای مورد استفاده را بررسی کنید
پزشک باید از داروهای مصرفی مطلع باشد. از آنجا که برخی داروها بر ارگاسم تأثیر می گذارند و ممکن است یکی از دلایل عدم وجود ارگاسم در زنان باشد ، پزشک می تواند دارویی را که مانع احساس ارگاسم می شود جایگزین کند.

استفاده از محصولات تحریک کننده جنسی
برخی از محرک های جنسی ممکن است به غلبه بر این مشکل کمک کنند ، اما بدون مشورت با متخصص زنان نباید از هیچ گونه آماده سازی برای تحریک میل جنسی استفاده کرد.

نکاتی برای رسیدن به ارگاسم در زنان
برخی از روشهای خانگی که به رهایی از دلایل عدم وجود ارگاسم در زنان کمک می کند ، برای رسیدن به ارگاسم باید مورد استفاده قرار گیرد ، و آنها به شرح زیر است:

افزایش طول پیش بازی ، به طوری که قبل از رابطه زوجین به مدت کافی از پیش بازی برخوردار می شوند ، این امر به رسیدن به ارگاسم برای هر یک از آنها کمک زیادی می کند.
از استرس و اضطراب دوری کنید ، زیرا وضعیت بد روانی بر لذت و میل جنسی همسر تأثیر منفی می گذارد و باعث عدم ارگاسم می شود.
استفاده از روان کننده های جنسی ، که به کاهش درد ناشی از رابطه جنسی که زنان احساس می کنند کمک می کند و مانع لذت جنسی و ارگاسم می شود.
..