قرص منیزیم برای رابطه جنسی: آیا مفید است؟

۱۴۰۰/۷/۹

منیزیم از یک از ترین عناصر مهم بدن، کمک می کند که استخوان ساخت و بهبود خلق و خو و خواب، اما آیا شما همیشه فکر می کنم در مورد مزایای از قرص منیزیم رابطه جنسی چه؟ آیا واقعا وجود دارد؟

فواید قرص منیزیم برای رابطه جنسی
مطالعات متعددی در مورد مزایای قرص منیزیم برای رابطه جنسی انجام شده است که به شرح زیر خلاصه می شود:

1. میل جنسی را افزایش دهید
منیزیم درصد تستوسترون را افزایش می دهد ، که به نوبه خود بر میل جنسی تأثیر می گذارد ، زیرا کمبود تستوسترون باعث کاهش میل جنسی در مردان و زنان می شود.
کاهش میل در زنان در سن بالا به دلیل ضعف تخمدان ها ، که منبع تقریباً 50 of تستوسترون در بدن هستند ، تقریباً 40 تخمین زده می شود.

2. اختلال نعوظ را برطرف می کند
قرص منیزیم به دلیل ترکیبات متعدد آن که شامل موارد زیر است ، اختلال نعوظ را برطرف می کند.

تنظیم فشار خون.
کنترل قند خون.
حفظ عملکرد ماهیچه ها و اعصاب.
پروتئین صنعت .
برخی شواهد همچنین رابطه ای بین کمبود منیزیم و انزال زودرس نشان داده اند ، اما برای اثبات اعتبار این گزاره به مطالعات بیشتری نیاز داریم.

3. کیفیت خواب را بهبود می بخشد
منیزیم کیفیت خواب را بهبود می بخشد ، که با افزایش میل جنسی با تأثیر بر هورمون ملاتونین ، که نقش اساسی در چرخه خواب و بیداری دارد ، منعکس می شود. 

4. روحیه بهبود می یابد
قرص منیزیم میل جنسی را با افزایش هورمون سروتونین تقویت کننده خلق و خو افزایش می دهد .

عوارض جانبی منیزیم
اگر قرص منیزیم در دوز بیش از 350 میلی گرم در روز مصرف شود که شامل موارد زیر می شود ، ممکن است باعث آسیب شود.

اسهال
دل درد.
تهوع و استفراغ .
شایان ذکر است که منیزیم برای زنان باردار بی خطر است اگر پزشک آن را تجویز کرده است هنگامی که دوز از 350 میلی گرم در روز تجاوز نمی کند. 

مکمل های جنسی دیگر
عناصر دیگری که میل جنسی را بهبود می بخشد عبارتند از:

1. آهن
برخی تحقیقات ثابت کرده اند که کمبود آهن منجر به کاهش میل جنسی و توانایی رسیدن به ارگاسم ، به ویژه برای زنان می شود ، اما دوز روزانه آهن نباید از 20 میلی گرم تجاوز کند.

2. ال-آرژنین
L-Arginine نوعی اسید آمینه است که برای ساخت پروتئین در داخل بدن استفاده می شود و برخی شواهد توانایی محصولات حاوی این اسید آمینه را در افزایش نعوظ ثابت کرده اند ، اما برخی عوارض جانبی نیز وجود دارد قابل ذکر است ، مانند: اسهال ، نفخ ، معده درد و گاهی واکنش های آلرژیک.

3. پروپیونیل ال کارنیتین
بدن اسید آمینه L-carnitine را تولید می کند که به نوبه خود جریان خون را بهبود می بخشد و برخی شواهد نشان داده اند که اثرات سیلدنافیل را در مواردی که در برخی از مردان مبتلا به دیابت و اختلال نعوظ خوب عمل نمی کند ، بهبود می بخشد.

با این حال ، برخی از عوارض جانبی وجود دارد که باید مراقب آنها باشید ، مانند: درد قفسه سینه ، استفراغ ، حالت تهوع و بوی ماهی عرق و ادرار. 
..