ترکیب ویتامین C برای سفید کردن دست در خانه

۱۴۰۰/۸/۱۷

ترکیبات ویتامین C برای سفید کردن دستها اعتماد به نفس شما را در زیبایی دستان افزایش می دهد و رنگدانه های تیره را در نتیجه عوامل متعددی مانند برنزه شدن در معرض آفتاب ، قرار گرفتن در معرض وسایل پاک کننده و همچنین لکه های قهوه ای ناشی از افزایش سن و عوامل دیگر افزایش می دهد. که می توانید به راحتی آن را در خانه اعمال کنید تا رنگی یکدست و عاری از رنگدانه داشته باشید.

ترکیب ویتامین C با موز

ویتامین C یکی از بهترین ویتامین ها است که تأثیر شگفت انگیزی در روشن شدن رنگ پوست و از بین بردن رنگدانه های پوستی ناشی از عوامل متعدد دارد. با مخلوط کردن قرص ویتامین C با مقدار کمی آب (همچنین آن را با آب نصف لیمو تازه جایگزین کنید) ، می توانید یک ترکیب فوق العاده برای سفید کردن دستها تهیه کنید و محلول را با موز له شده مخلوط کنید تا خمیر یکدستی به دست آید. مخلوط را روی دستان خود بمالید و بگذارید حداقل 15 دقیقه قبل از شستن دستها با آب و صابون روی صورت بماند. 3 بار در هفته دستور را تکرار کنید تا به نتایج ملموس برسید.

مخلوط ویتامین C با نشاسته

دستها بخش مهمی از زیبایی زنان هستند ، اما در معرض مشکلات پوستی قرار دارند ، از جمله ظاهر آنها در رنگ غیر یکنواخت با گسترش لکه های قهوه ای روی آنها یا تغییر رنگ آنها. اما این مشکل را می توان از طریق این مخلوط درمان کرد. نصف قرص ویتامین C را مخلوط کنید ، یا می توانید آن را با آب نصف لیمو جایگزین کنید ، و آب آن را با دو قاشق غذاخوری نشاسته مخلوط کنید تا یک خمیر یکدست بین دستان خود ایجاد شود. آن را روی دست ها بمالید و بگذارید حداقل 20 دقیقه قبل از برداشتن آن با آب بماند. بهتر است این مخلوط را 3 بار در هفته انجام دهید.

مرطوب کننده دست ها
ترکیب ویتامین C با آب سیب زمینی

با مخلوط کردن یک چهارم فنجان آب لیمو با یک چهارم فنجان آب سیب زمینی و یک قاشق چای خوری کربنات سودا ، دستان خود را از لک و رنگ یکنواخت رها کنید. دستان خود را با این مخلوط به مدت 20 دقیقه در روز خیس کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. مشخصه آب سیب زمینی این است که می تواند پوست را سفید کند ، به ویژه اگر با ویتامین C مخلوط شود.

پس از اتمام استفاده از این دستور العمل ها ، باید دستان خود را با روغن های طبیعی مانند روغن نارگیل یا کرم های مرطوب کننده مرطوب کنید تا از خشک شدن آنها جلوگیری شود.


hands

..